Szolgáltatások

Péntek:  8 - 13 óráig

Nagyobb térképre váltás

Gyökértömések

Ha a fogszuvasodás nincs ellátva, lassan a mélybe terjed, megközelíti a fog belsejét (fogbél vagy "ideg"), és ott először érzékenységet, majd fájdalmat (gyulladás) okoz. Ez a "klasszikus" fogfájás,  a gyökérkezelés leggyakoribb oka.  Ha ekkor sem történik meg a kezelés, a fog elhal, megszűnik a nagy fájdalom, viszont ez már egy krónikusan gyulladt, gócos fog (gócbetegségeket okozhat), és bármikor csonthártyagyulladást válthat ki (feldagadt arc).

A gyökérkezelés alkalmával kiszedjük a fogból a gyulladt ill. elhalt "ideget", kitisztítjuk, fertőtlenítjük ennek helyét (gyökércsatornák, pulpakamra), majd a kialakult üreget gyökértöméssel látjuk el. A fogat ideiglenes töméssel zárjuk le.

Második megjelenéskor az ideiglenes tömést végleges tömésre cseréljük.

Gyökérkezelés

Főleg gyökértömött rágófogak esetében (4. fogaktól hátrafelé) célszerű korona ( ->rögzített fogpótlások)  készítése, mert a gyökértömött fogak törékennyé válnak, és (a tökéletes tömés ellenére) előbb-utóbb letörnek. Ekkor már nem biztos, hogy megmenthetők.

Gyökérkezelés után a legtöbb fog -sajnos- elszíneződik.  Ez természetes jelenség, ugyanis ilyenkor már elhalt, élettelen a fog, kiszárad az anyaga, ez vezet a megváltozott színhez és ez okozza a fog törékenységét is.  Belső fogfehérítéssel lehet az elszíneződésen javítani, ez inkább a látható helyen lévő frontfogaknál indokolt.

A Bencsik fogászat, fogorvosi magánrendelő szerettel várja pácienseit. Általános fogászati kezeléseink mellett szájszebészeti és fogfehérítési kezeléseinkken túl fogékszerek felhelyezésével is állunk pácienseink rendelkezésére. Ha fogfájással küzd, vagy csak fehérebb mosolyra vágyi keresse fel fogászatunkat, mely Budapestől alig pár percre található Albertirsán.

fogfehérítés, gyökérkezelés, fogpótlás, fogászat, fogtömés, szájsebészet, fogékszer, fogorvosi rendelő, fogászat, magán fogorvos, fogászati kezelés